Általános Szerződési Feltételek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Szabó Bernadett e.v. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a praclishop.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (a továbbiakban: Felhasználó) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a praclishop.hu weboldalon keresztül történik.

Szolgáltató Adatai:

  • Név: Szabó Bernadett e.v.
  • Székhely és levelezési cím: 2600 Vác, Ambró Ferenc utca 31
  • Adószám: 69602117-1-33
  • Nyilvántartási szám: 53419323
  • Email cím: praclidesign@gmail.com
  • Telefonszám: +36 30 582 4650

Azzal, hogy vásárlónk meglátogatja az oldalunkat és/vagy vásárol tőlünk a webáruházunkon keresztül, automatikusan elfogadja az Általános Szerződési Feltételeinket (ÁSZF).

Adatkezelési szabályok

Az adatkezelési tájékoztatót itt találja.

Vásárlás

  • A felhasználó a weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen Szerződési feltételeket és a weboldalon közzétett Adatkezelési tájékoztató feltételeit megismerte és elfogadja, az adatkezelésekhez hozzájárul.
  • A vásárlás során köteles a saját, valós adatait megadni. A vásárlás/regisztráció során megadott valótlan, vagy más személyhez köthető adatok esetén a létrejövő elektronikus szerződés semmis. Szolgáltató kizárja felelősségét, amennyiben Felhasználó más nevében, más személy adataival veszi igénybe szolgáltatásait.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

  • ​A webáruházban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, méreteit, valamint a termék leírását és fotóit. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, illusztrációként szerepelhetnek. Szolgáltató nem vállal felelősséget a webáruházban megjelenő kép és a termék tényleges kinézete, továbbá az adat specifikációk esetleges eltérése miatt.
  • Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akcióról és annak pontos időtartamáról.
  •  Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

 Rendelés menete

  • A termék kiválasztása.
  • A megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámának beállítása.
  • A Felhasználó „kosárba helyezi” a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.
  •  Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a „vásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés – X” ikonra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Mennyiség módosításakor automatikusan frissül a kosár tartalma.
  • A Felhasználó megadja a szállítási címet, valamint a személyes adatokat, majd a szállítási/fizetési módot, melynek típusai lentebb olvashatóak.
  •  Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. Felhasználó ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy elállhat a szerződéstől.
  • A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Felhasználó köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és a terméken vagy csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban.
  • Az adatok megadását követően Felhasználó a ”rendelés elküldése” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
  • Adatbeviteli hibák javítása: Felhasználó a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
  • Felhasználó e-mailben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben a visszaigazolás a Felhasználó megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül Felhasználóhoz nem érkezik meg, Felhasználó az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Felhasználóhoz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni, továbbá ha tűzfal, víruskereső vagy spam szűrő alkalmazás blokkolja az üzenetet.
  • Felhasználó tudomásul veszi, hogy az előző pontban taglalt visszaigazolás csupán automata visszaigazolás, az szerződést nem keletkeztet. A szerződés akkor jön létre, amikor Szolgáltató az előző pontban megnevezett automata visszaigazolást követően egy újabb e-mailben értesíti a Felhasználót a megrendelés részleteiről és várható teljesítéséről.

Teljesítési határidő

A termékekből a túltermelés elkerülése érdekében nem tartok készletet, hanem mindig az aktuális rendeléseiteket készítem el, ezért a megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számítva 2-3 hét.

Ez a szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben e-mail vagy telefon útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.

Fizetési módok

Előreutalás

Előzetes banki átutalás esetén a Vevő a megrendelés visszaigazolását követően a megadott számlaszámra utalja át a vételárat, valamint a szállítási költséget, amennyiben van (Szabó Bernadett, Erste bank, 11600006-00000000-75496313). Az átutalandó összeget minden esetben egy díjbekérő számlán küldjük el e-mailen keresztül.

Az Eladó 3 munkanap fizetési határidőt jelöl ki, így amennyiben a megrendeléstől számított 3 munkanapon belül nem érkezik meg az Eladó számlájára a megrendelésnek megfelelő összeg, az Eladó a megrendelést semmisnek tekinti.

Bankkártya

Bankkártyás fizetésre a Barion rendszerén keresztül van lehetőség. Az összeg kiegyenlítése ebben az esetben Bankkártyával vagy Barion tárcával történik.

A Barion Payment Zrt., tevékenységét a Magyar Nemzeti Bank engedélyével végzi, a 2011-es Elektronikus Pénzről szóló EU direktíva és a 2013. évi CCXXXV. törvény alapján.
Engedély száma: H-EN-I-1064/2013 | Intézmény azonosító: 25353192

Átvételi módok, szállítási módok és díjak

Személyes átvétel

Személyes átvételre Vácon van lehetőség. Ebben az esetben a rendelést elkészülését követően e-mailben vagy telefonon felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és megbeszéljük a találkozó részleteit.

Szállítás:

Kizárólag Magyarország területén vállaljuk az áruk kiszállítását.

Szállítás automatába:

Foxpost automatával történik.

Az automaták listája az alábbi címen érhető el : https://www.foxpost.hu/csomagautomata-kereso/
A csomag automatába kerülésétől 72 óra áll rendelkezésedre, az átvételre. Az érkezésről SMS-ben értesítést kapsz.

Házhozszállítás futárszolgálattal

GLS, valamint Foxpost futárszolgálattal szállítunk. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezet eredményre, a futárszolgálat a következő, vagy a címzettel egyeztetett munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A számlát a csomag tartalmazza. A csomag átvétele előtt győződjön meg a csomag sértetlenségéről, és bármilyen külsérelmi nyomot tapasztal, a kézbesítő céggel minden esetben hivatalos jegyzőkönyvet kell felvetetni. Jegyzőkönyv hiányában, reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A Üzemeltetőt Szabó Bernadett e.v. a megrendelő által tévesen vagy pontatlanul megadott adatok okozta szállítási késedelemért, hibáért felelősség nem terheli..

Szállítási díj

  • FoxPost csomagautomatába: 1090 Ft
  • Packeta csomagpont: 1090 Ft
  • GLS házhozszállítással: 1650 Ft

Rendelés lemondása

Amennyiben meggondolta magát és lemondaná megrendelését megteheti e-mailben: praclidesign@gmail.com.

Garancia

A termékekre 1 év jótállást vállalok. Kérem, hogy a vásárláskor kapott számlát őrizze meg, mert a vásárlást csak ezzel tudja igazolni!

A szavatossági jogok elvesztésével járnak az alábbiak, a termék nem rendeltetésszerű használata, valamint túlzott terhelés esetén, a szakszerűtlen tisztítás, termék átalakítása, erőszakos nyitás esetén, huzamosabb időn keresztül nedves helyen tárolják vagy elázott, házilagos javítás, a zárszerkezetek hibás vagy gondatlan kezeléséből eredő törés vagy sérülés esetén. A garancia nem terjed ki a természetes elhasználódásra, a vásárlás után keletkezett sérülésekre, valamint a cipzárak és fém kiegészítők meghibásodására, megrongálódására. Amennyiben fuvarozó által okozott kár éri Önt, kérjük, a kézbesítő céggel minden esetben a hivatalos jegyzőkönyvet kell felvetetni. Jegyzőkönyv hiányában, reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Jótállási vagy garanciális igény bejelentésének módja

A vásárló bejelentheti jótállási vagy szavatossági igényét a Webshopnak küldött e-mailben, a praclidesign@gmail.com e-mail címre.

A levélnek tartalmaznia kell:

  • a vásárló nevét, címét,
  • a vásárolt termék megnevezését, vételárát,
  • a vásárlás időpontját,
  • a hiba leírását,
  • vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

A Webshop 5 munkanapon belül kezeli a felmerülő igényt, és haladéktalanul visszajelez a vásárló felé.

Egyéb információk

A Webshop tartalmaz kézzel készült termékeket is, ebből adódóan minimális különbségek lehetnek a termékek között. A vásárló a termék megvételével elfogadja az esetleges apró különbségeket.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2020.04.29.

Menü
Close

Kosaram

Categories